Polski

15/05/2025

Nowoczesne kompetencje dla uczniów CKZiU w Nowej Wsi – ruszyły zajęcia z zakresu CRM

 

W piątek, 10 maja, w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Nowej Wsi rozpoczął się kolejny etap działań w ramach projektu „Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim”. Tym razem 12-osobowa grupa uczniów bierze udział w specjalistycznych zajęciach z zakresu zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM (Customer Relationship Management).

 

60 godzin nauki

 

Szkolenie obejmuje 60 godzin zajęć praktycznych i teoretycznych, których głównym celem jest podniesienie kwalifikacji zawodowych uczestników. Program został opracowany tak, aby przygotować uczniów do skutecznego działania w dynamicznym środowisku sprzedażowo-usługowym, gdzie umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem jest kluczowa.

 

W trakcie kursu uczniowie poznają zasady wyszukiwania i wykorzystywania danych klientów zgodnie z określonymi celami oraz uczą się realizować proces obsługi klienta przy użyciu systemu CRM. Zdobywają kompetencje niezbędne do działania w zmiennych warunkach, planowania i analizowania przebiegu procesu w systemie CRM, a także odpowiedniego dostosowywania swoich działań do rodzaju produktu, specyfiki klienta i celów biznesowych. Ważnym elementem zajęć jest również przetwarzanie danych osobowych zgodnie z obowiązującym prawem.

 

Egzamin i certyfikat ZSK

 

Zakończenie zajęć zaplanowano na 16 czerwca. Tego dnia uczestnicy przystąpią do egzaminu sprawdzającego nabyte umiejętności. Ci, którzy uzyskają wynik pozytywny, otrzymają certyfikat Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji (ZSK). Dokument ten stanowi potwierdzenie zdobytych kompetencji i może być cennym atutem na rynku pracy.

BĄDŹ Z NAMI

BLOG