Beneficjent
Syntea S.A.
Partnerzy
Dekaplus Business Services LTD (Cypr)
EURO-NET (Włochy)
Malopolska Agencja Rozwoju Regionalnego (Polska)
AGENZIA PER LO SVILUPPO DELL'EMPOLESE VALDELSA (Włochy)
Wartość projektu
1 096 655,00 €
Wartość dofinansowania
877 323,00 €
Początek projektu
1 grudnia 2023
Koniec projektu
30 listopada 2025
Projekt realizowany jest przez Syntea S.A., w partnerstwie z czterema podmiotami z Polski, Cypru i Włoch, operującymi w branży edukacyjnej. Oparcie realizacji projektu o międzynarodową współpracę ma na celu zapewnienie interoperacyjności rozwiązania, promującej budowanie kompetencji w ramach sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych i mobilności pracowników na terenie Unii Europejskiej.
Celem projektu jest stworzenie Rejestru Szkoleń dla sektora Nowoczesnych Usług Biznesowych (MBSS – Modern Business Services Sector) oraz promowanie i rozpowszechnianie narzędzi wirtualnej rzeczywistości/rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR) jako innowacyjnych metod szkoleniowych. Rejestr będzie zawierał oferty szkoleniowe, które dają możliwość zdobycia wysokiej jakości kwalifikacji, np. uznanych kwalifikacji, które przeszły formalną i prawną walidację wynikającą z przepisów w tym zakresie w danym kraju. Rejestr będzie obejmował oferty szkoleniowe odrębnie z każdego kraju reprezentowanego przez poszczególnych Partnerów (Polska, Cypr, Włochy). Jednocześnie, poprzez odniesienie do Europejskiej Ramy Kwalifikacji, oferty szkoleniowe z danego kraju będą mogły być prezentowane i oferowane w krajach pozostałych Partnerów.
Nasz projekt odpowiada na powyższe potrzeby w zakresie budowy Rejestru branżowego, który będzie zawierał wysokiej jakości oferty szkoleniowe w zakresie nabywania kompetencji/kwalifikacji. W ten sposób różni interesariusze z branży będą mogli w jednym miejscu uzyskać interesujące ich informacje na temat aktualnej oferty szkoleniowej, podmiotów oferujących kształcenie, a także sprawdzić, jakie efekty uczenia się można uzyskać w ramach danej oferty szkoleniowej.
Rejestr zamierza skupić się w szczególności na krótkich formach edukacji pozaformalnej, w tym tzw. mikropoświadczeniach, z naciskiem na praktyczną wiedzę i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi i metod uczenia się VR/AR.