Oferta - Szkolenia

Zarządzanie Zespołem i Zarządzanie Dostawcami

Czwarty z cyklu warsztatów wchodzących w skład Akademii PMP® prezentującej w wyczerpujący sposób kluczowe elementy sztuki zarządzania projektami w oparciu o standardy Project Management Institute zawarte w Project Management Body of Knowledge (PMBOK®). Szkolenie podzielone jest na dwie części : jedna omawia zarządzanie zespołem, druga zarządzanie dostawami.

Program szkolenia

Zarządzanie Zespołem:
  • rola przywództwa we współczesnym środowisku biznesowym
  • tworzenie skutecznych zespołów projektowych w oparciu o efektywną komunikację
  • etapy formowania zespołu
  • optymalizacja relacji interpersonalnych
  • wykorzystywanie posiadanych uprawnień i własnej osobowości do zwiększenia wydajności pracy zespołu i udoskonalenia współpracy
  • rozwiązywanie konfliktów
  • techniki kreatywnego rozwiązywania problemów
  • elementy sztuki negocjacji w prowadzeniu projektu
  • zarządzanie zespołem a zarządzanie zmianami
Zarządzanie Dostawcami:
  • budowanie efektywnych relacji z dostawcami
  • model zarządzania dostawcami PMI®
  • analiza: kupić czy wytworzyć
  • poszukiwanie dostawców na rynku
  • ryzyko w zarządzaniu dostawcami
  • typy kontraktu
  • definiowanie właściwego typu kontraktu w zależności od potrzeb projektu
  • rozliczenia kontraktów z dostawcami
  • nawiązywanie współpracy w modelu korzystnym dla obu stron
  • monitorowanie i kontrola wyników pracy dostawcy
  • zarządzanie wiedzą na temat dostawców

Czas trwania: 2 dni

Powrót do Katalogu Szkoleń