Oferta - Szkolenia

Skuteczna komunikacja interpersonalna z elementami negocjacji

Celem szkolenia jest doskonalenie kompetencji w zakresie komunikacji pomiędzy personelem a pacjentami. Uczestnicy kursu dowiedzą się jak przekazywać informacje, aby petenci zrozumieli i zapamiętali istotne kwestie. Szkolenie obejmuje również naukę elementów poprawnie sformułowanego komunikatu, aktywnego słuchania i zadawania pytań w celu lepszej współpracy pomiędzy personelem a pacjentami oraz współpracownikami. Na szkoleniu zostaną przedstawione elementy negocjacji jako formy komunikacji między personelem, a pacjentami. Doskonalone będzie również komunikacja niewerbalna, czyli jak odczytywać co mówią do nas ludzie i co my przekazujemy swoimi gestami.

Program szkolenia

  • Sieć komunikacyjna w pracy, grupie i życiu osobistym.
  • Elementy wspomagające dobrą komunikację:
    • komunikat „JA”,
    • odzwierciedlanie,
    • parafraza.
  • Aktywne słuchanie i zadawanie pytań jako elementy dobrej komunikacji.
  • Bariery w komunikacji – dotyczące pracy z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
  • Komunikacja niewerbalna:
    • zasady interpretacji,
    • jak „czytać” mowę ciała.
  • Udzielanie informacji zwrotnej:
    • metody wspomagające,
    • praca z przekonaniami.
  • Negocjacje jako komunikacja pomiędzy personelem a pacjentami.

Grupa docelowa

Pielęgniarki i personel pomocniczy, pracownicy przedsiębiorstw pracujący bezpośrednio z Klientami.

Czas trwania: 2 dni

Powrót do Katalogu Szkoleń